maanantai 16. maaliskuuta 2009

Joopa joo

Taas päivittäminen on jäänyt, vaikka ei minulla mitenkään ihan kamalasti tohinaa ole ollutkaan. Sohvan potentiaalikuopassa on vaan niin paljon helpompaa möllöttää kuin koneella.

Mutta niitä asutuskeskustaisteluammuntakuvia (ihana sana)...


Rakensimme siis ihastuttavan pienen vaneritalon ja ryssimme sisään puoliryhmän voimin. Yllä sisään mennään kranaattien kanssa.

Muutama ryhmä sai myös räjäytellä ovia räjähtävällä tulilangalla. Osa sai sitten ampua taloon kranaattipistoolilla. Tässä räjähtää ovi halki:


Ja lopuksi sitten kaikki saivat vielä kokeilla kranaattipistoolia:


Lomien jälkeen täällä ei sitten olekaan tapahtunut mitään ihmeempää mainitsemisen arvoista. Minä vain tsemppailen kovasti laihdutusvetomme kanssa. Ihan kertauksena: minä ja kuusi miestä löimme tammikuussa vetoa, kuka tiputtaa prosenteissa eniten painoa kevään aikana. Minä kilpailuhenkisenä tankkasin ennen aloituspunnitusta pari litraa vettä ja nyt on painoa pudonnut sellaiset 5,9%. Mutta en minä oikeasti LAIHTUNUT niin paljoa ole. Tänään tosin näin aamulla peilistä pitkästä aikaa ylävatsan vatsalihaksia. Jee! Kesäkunto, täältä tullaan!

Koetan tässä myös henkisesti valmistautua cooperin testiin. Huomenna olisi ensimmäinen tilaisuus suorittaa sekin ihanuus, mutta minä taidan etsiä motivaatiota ja vauhtia ensi viikkoon. 2600 metriä lähden yrittelemään. Rotaatiokoulutuksessa meni 2470m ja lokakuussa 2400m (tosin silloin en hakenut tulosta vaan koetin oppia juoksemaan tasavauhtia).

Mutta nyt painun kyllä pehkuihin. Olen sopinut aamu-urheilutreffit, ja herätys on jo ennen kuin imaami kiekuu tornistaan. :)

Ei kommentteja: